Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Caviar Nails

Hi!

Blijkbaar is dit de nieuwe trend voor je nagels, Caviar Nails. Ik heb het al op verschillende blogs voorbij zien komen en gisteren zag ik er ook een artikel over op Girlscene



Het merk Ciaté heeft laatst deze potjes uitgebracht met kleine balletjes erin. Je lakt je nagels, strooit de balletjes er over heen, en je caviar nails zijn klaar! Wat wel jammer is, is dat je ongeveer 12 euro betaalt voor een potje nagellak van Ciaté. 

Nu kon ik me herinneren dat als ik op Ebay snuffelde naar nail art spulletjes, dat ik deze balletjes ook wel eens voorbij had zien komen.. Ik kocht ze alleen nooit, want ik wist niet wat je er mee moest doen. Nu ik dit heb gezien weet ik het wel, en ik vind het best tof! Heb op Ebay dus even wat van die balletjes ingeslagen.


12 potjes voor 2 dollar! Zo kan het dus ook.. Ook is dit dus helemaal niet 'nieuw'. Want je kunt het al jaren kopen op Ebay. :') 

xoxo!