Pagina's

woensdag 4 april 2012

Paperchase winkel op Utrecht Centraal~

Hi!

Een hele tijd geleden had ik een blogpost over het merk Paperchase. Dat is een merk met hele schattige spulletjes, denk aan stickertjes, kaarten, inpakpapier, kantoorartikelen en dergelijke met een schattig printje.




De site van Paperchase: klik

De spulletjes van Paperchase kon je bij de Bijenkorf halen, maar daar kom ik eigenlijk nooit haha. Maar laatst liep ik over Utrecht Centraal en toen zag ik ineens een winkel die Paperchase heette! Ben er al even binnen geweest (moest mijn trein halen :p) en ze hebben echt bijna het hele assortiment. Echt ontzettend leuk!

Voor mij zijn de Paperchase spulletjes nu dus makkelijker verkrijgbaar. :)
Misschien komen er ook op andere stations filialen, ik durf het niet te zeggen. Hier had ik namelijk ook geen aankondiging of iets dergelijks van gezien..

xoxo!


3 opmerkingen:

Drea ♪ zei

Ahh zo leuk die spulletjes D:
OEH! Ik zie dat ze bij Amsterdam Zuid ook eentje hebben op t station :0
Toevallig zit ik op school vlakbij XD morgen anders even kijken denk ik~

Sann zei

Had het gezien ja toen ik er maandag langsliep :) In Arnhem zit er ook een op het station al een aardig tijdje ^^

Yvette Vlaanderen zei

Leukk!!

P.s. ik volg je op bloglovin! Volg je me ook terug?