Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Libelle Zomerweek~

Hi!

Gisteren ben ik met wat vriendinnen naar de Libelle zomerweek, met het thema China Town geweest. We konden via school, dus ja. :') Het was aan het strand van Almere, het waaide erg hard dus. Ook al merkte ik dat ik niet echt in de doelgroep paste, vond ik het toch wel leuk!

Bij de ingang kreeg je een tas met 'goodies', en dit zat er in (de nutteloze foldertjes heb ik niet op de foto gezet):




Ook was er een kraampje van de Amazing Oriental, en daar heb ik deze schattige beker gekocht:


Over het algemeen vond ik de Libelle Zomerweek dus wel leuk, maar als ik niet via school er heen kon, dan was ik niet gegaan. :) Het is toch voor een wat oudere doelgroep.

xoxo!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk! Ik heb ook het idee dat ik niet tot de doelgroep behoor, maar toch had ik vanwege het thema wel even willen kijken ^^ Helaas kom ik er niet aan toe >_<