Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Leuke apps voor Android!

Hi!

Nu ik een smartphone heb, ben ik een beetje aan het rond kijken naar leuk apps. En ik heb een paar gevonden!

2Do
Dit is eigenlijk een heel uitgebreid todo-lijstje. Je kunt er alles in zetten wat je nog moet doen, en afstrepen wat je al hebt gedaan. Erg handig!


Fruit Ninja
Deze app vind ik zo verslavend. Het is de bedoeling dat je het fruit dat het scherm in komt vliegen door de midden 'snijd'. 


Mega Mall Story
Dit is eigenlijk een soort tycoon spelletje. Je bouwt een winkelcentrum vanuit het niks op. Gaandeweg krijg je allerlei opdrachten, nieuwe winkels etc. Ook hier ben ik verslaafd aan. :')


Cooking Dash
In dit spelletje is het de bedoeling dat je het eten klaar maakt waar de klant om vraagt. Sommige dingen moet je bakken, andere kan je zo mee geven. Je moet proberen zoveel mogelijk punten te halen. Hoe hoger je in de levels komt, hoe sneller het gaat. Dat wordt het dus ook echt lastig!


Sushi Bar
Hier moet je verschillende soorten sushi maken, waar de klant om vraagt. De recepten staan in het boek onderaan. Je ingrediĆ«nten raken ook op, die moet je dus steeds zelf bij bestellen met de telefoon. Erg uitdagend spelletje!

xoxo! 

2 opmerkingen:

Jana. zei

Lijkt me tof :D x

AnouschAttack zei

leuke spellen. ik denk dat dream heighs ook wel wat voor jou is :)