Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Last Ebay buys~

Hi!

Ik heb weer wat dingetjes op Ebay gekocht, en die wilde ik even met jullie delen!

Nagelwielen, waar ik bijvoorbeeld nieuwe nagellakjes die ik heb gekocht mee kan laten zien. Meestal doe ik het met nepnagels, maar dit leek me handiger. $2,20 Link

Ja zeg maar niks. :') Had hier voor de grap op geboden, maar had niet verwacht dat ik hem zou winnen. Nja, wel dus. XD Opzich zitten er wel schattige stickertjes bij.  :') Gewonnen voor $1,25. Link

Ik wil weleens de BB cream van Skin79 uitproberen, maar om dan nou meteen zo'n hele fles te kopen.. Heb dus een testertje gekocht voor $0,99. Link

Kniekousen in zwart en bruin, voor mijn Chopper cosplay! $3,65. Link

xoxo!

3 opmerkingen:

Jana. zei

Wat leuk allemaal (: x

Anoniem zei

is ebay betrouwbaar ?? :)

Lemony zei

Ja, je moet wel letten op de feedback van een verkoper. Is die negatief, dan is de verkoper natuurlijk niet betrouwbaar. Ik heb in ieder geval altijd alles binnen gehad.