Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Nieuwe telefoon! Samsung Galaxy Ace~

Hi!

Omdat ik mijn huidige provider ontzettend zat was, besloot ik over te stappen naar Hi. Ik heb uiteindelijk een abonnement genomen met een Samsung Galaxy Ace:


Ik kan hem alleen nog niet gebruiken om te bellen, sms'en en te internetten, want mijn nummer moet nog overgezet worden. Maar ik gebruik hem wel al om apps op te zetten, en daarmee een beetje te spelen. :P
Hopelijk wordt mijn nummer snel overgezet!

Ik ben meteen gaan zoeken naar leuke hoesjes op Ebay, en heb deze gekocht:



Ik heb de bruine gekocht! Er zit ook een telefoonhangertje bij en een screen protector. Bij elkaar kost het $4,99. Link.

Kan dus echt niet wachten tot ik mijn nieuwe telefoon echt kan gaan gebruiken. Eindelijk een telefoon waar ik apps op kan zetten haha. :')

xoxo!


1 opmerking:

Rooss zei

Leuk !!!! ik wil die telefoon ook , dan krijg ik hem wel in de zomervakantie !! :) en de hoesjes zijn zo schattig he !!