Pagina's

woensdag 13 juni 2012

Games! (Op dit moment + wishlist)

Hi!

Gamen vind ik nog steeds een van de leukste dingen om te doen. Volgende week haal ik ook mijn nieuwe laptop op, en ben van plan daar ook veel op te gaan gamen.

Deze games speel ik op dit moment (naast de Sims 3 dan!):

Diablo 3

Nouja, écht speel ik dit niet op het moment, want ik wil wachten tot ik mijn nieuwe laptop heb en alles soepel kan spelen. Nu speel ik de Starter Edition (demo) op mijn huidige laptop, maar dan moeten alle instellingen op het laagst, en hij gaat als er veel vijanden zijn best sloom. Even geduld dus tot ik mijn nieuwe laptop heb, en nog geld over heb om het spel te kopen! Oja, als je het ook speelt; mijn gamertag is: LemonyXO#2253.


Tiny Village


Weer een heel ander soort spelletje, Tiny Village. Dit spelletje speel ik op mijn telefoon. Het is de bedoeling dat je een stadje/dorpje opbouwt in prehistorie setting. Erg schattig en verslavend spelletje!
Download het hier voor Android. (gratis!)


The Legend of Zelda: Twilight Princess
Twilight Princess speel ik al maanden en het schiet maar niet op. Op een of andere manier mis ik het Zelda-gevoel, wat ik wel zo in Ocarina of Time had. Ik vind het moeilijk om dit spel steeds op te pakken, en daarom speel ik het helaas maar weinig. Morgen moet ik het spel weer terug geven aan degene van wie ik het heb geleend, dus het uitspelen ervan duurt nog wel even. Ik ben wel van plan om hem zelf te kopen, want wil hem natuurlijk wel uitspelen. Ik denk dat ik nu misschien ga beginnen met The Windwaker, die kan ik namelijk gewoon van mijn vriend lenen. :)


Wishlist (wat ik nog wil spelen):
- The Path
- Alice: Madness Returns
- Simcity 4 (ja echt, nog nooit gespeeld)
- Psychonauts
- L.A. Noire

xoxo!