Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

My Life in Photo's~

Hi!

Weer een 'My Life in Photo's' artikel! Sommige foto's zijn al een paar weken oud, maar goed. :') Ik maak nog steeds niet echt veel foto's namelijk, maar wil daar wel verandering in brengen. ^^

Ik had Mochi gekocht, maar vond het niet zo lekker, een beetje taai. Ik las dat je het ook kan koken of bakken, dus dat maar eens proberen!

Allemaal paraplu's aan het plafond van Utrecht Centraal. Waarom weet ik niet, misschien heeft het iets met de Olympische Spelen in Londen te maken. :P

Mooie lucht buiten!

Jup, en toen was mijn leven voorbij. Hahaha. Het installatieprogramma downloaden duurde trouwens eeuwen (zie je 'about 5 hours' staan?), maar het installeren van Diablo 3 zelf duurde maar een halfuurtje.

Diablo 3 aan het spelen! 

Lekker buiten gourmetten, toen het nog mooi weer was..

Boterpopcorn gehaald bij de Jumbo, want dat vindt mijn vriend (en ik ook wel) erg lekker!

Haha, en door dit briefje van mijn moeder weet ik dus dat ik de koekjes niet mag. Ben allergisch voor noten. ;D

Vriendlief ophalen bij de bushalte!

Met mama naar het tuincentrum. Wel trieste boel zo, met dat slechte weer. :')

xoxo!