Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Glossybox Juni 2012~

Hi!

Gisteren heb ik de Glossybox van juni ontvangen, en ik ben weer erg blij met de inhoud. De spullen zijn allemaal zomerproof, en leuk om mee te nemen op vakantie!

Dit keer had ik eerst een foto gemaakt, en toen pas de strik eraf gehaald! :p


- Yves Rocher lipgloss (full size). Ik ben niet zo'n fan van een rode kleur op mijn lippen, maar als ik het subtiel op doe, staat het misschien wel leuk!
- Biotherm zonnebrand. Altijd handig voor op vakantie, en deze ruikt lekker naar mandarijntjes!

- Toni & Guy Sea Salt Texturing Spray. Met deze haarspray creĆ«er je een soort warrig kapsel. Het geeft het haar wat structuur en grip, zodat je het met je handen kunt stijlen. Ben erg benieuwd naar dit product!
- Golden Care Hand & Foot Peeling. Altijd fijn, een peeling voor je handen en voeten. Deze ruikt lekker naar menthol! 

- En tot slot twee tenenspreiders van Herome. Ik moet zeggen dat ik nog nooit in mijn leven mijn teennagels heb gelakt haha. Maar misschien moet het deze zomer er eens van komen. 


Ik ben weer erg blij met deze box! Er zitten allemaal bruikbare spullen in. 

Ik moet helaas wel zeggen dat ik gisteren mijn abonnement op de Glossybox heb opgezegd. Dit komt niet omdat ik het niet meer leuk vond, maar simpelweg om het feit dat ik anders teveel beautyproducten heb. Ik heb nu al moeite om alles te gebruiken en op te maken. Bovendien wil ik nu mijn geld even uitgeven aan mijn Chopper cosplay en leuke dingen doen in de vakantie. Dus wellicht neem ik over een aantal maanden weer een abonnement, want ik vond het wel heel leuk om elke maand een box met leuke producten te ontvangen! Maar nu eerst maar de producten die ik nu heb opmaken. :)

xoxo!