Pagina's

woensdag 20 juni 2012

New stuff!

Hi!

Ik typ dit bericht vanaf mijn nieuwe laptop! Heb vandaag een nieuwe gekocht. :) Ik ben nog bezig met de laptop helemaal eigen te maken, dat wil zeggen alles over te zetten en de programma's die ik gebruik te installeren. Binnenkort meer info over mijn laptop, nu wat laatste aankoopjes! (Nog geen bewerkte foto's, heb Photoshop nog niet geïnstalleerd haha)

Dit shortje heb ik op de jaarmarkt gekocht die afgelopen zaterdag in het dorp waar ik woon was. Hij kostte maar 15 euro! Ben er heel blij mee, want wilde al heel lang een shorts. En hij past perfect!


Woehoe, eindelijk een Cut the Rope knuffeltje! Hij was in de aanbieding bij de Bart Smit voor 6 euro. Dat vond ik wel een redelijke prijs (kan nog goedkoper mja xD) en heb hem nu in mn bezit!

Sorry voor dit korte artikeltje, ben erg druk met mijn nieuwe laptop op orde te maken. :) Hopelijk is dat snel klaar haha.

xoxo!