Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Indie Royale: The Graduation Bundle

Hi!

Gisteren ontdekte ik een heel leuk concept. De website indieroyale.com  verkoopt verschillende bundels met Indie games voor de pc. Indie games zijn games die vaak door een klein bedrijfje zijn gemaakt zonder grote game uitgever.

Op dit moment kun je The Graduation Bundle kopen. In deze set zitten 7 games:







7. Ichi 

Ik heb deze set in de eerste plaats eigenlijk gekocht omdat de game Ichi er in zit. Deze game is (onder andere) van het bedrijf Stolen Couch, waar de broer van mijn vriend bij werkt. 

Voor de set mag je betalen wat je wilt, het minimum is op dit moment wel 4 euro. Hoe meer mensen de set kopen, hoe duurder de set wordt. Als veel mensen meer betalen dan het minimun dan wordt het minimum wel weer lager. 


Ik zie op de site dat er over 2 weken weer een set te koop is, the Junebug Bundle. Ik ben benieuwd wat daar in zit! Maar nu heb ik nog wel even genoeg aan deze 7 games!

xoxo~