Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Laatste aankoopjes~

Hi!

Gisteren ben ik even met mijn mama naar de Action en de Amazing Oriental in Utrecht Zuilen geweest. Ik was echt al heel lang niet meer bij de Action geweest, dus had er wel zin in! Ik was benieuwd of ze weer leuke nieuwe spulletjes hadden.

Dit zijn mijn aankopen:
Action
-Cupcake kit in chocolade smaak.
- Salt & Pepper cracker snacks. (Waren echt heel erg lekker! En zo'n zakje kostte maar 40 cent ofzo :0)

- Notitieblokjes. Vond vooral de onderste twee erg schattig!
- Oogschaduw applicators.

- Nagelstickers!


Amazing Oriental
- Noodles! Ik had van dit merk ook al noodles gekocht in Amsterdam, en ik vond ze erg lekker! En in Utrecht hadden ze nog meer soorten. :) Kip en beef zijn voor mezelf, en mais is voor mijn vriend. 
- En Mountain Dew natuurlijk <3

Toen ik thuis kwam lag er een pakketje op me te wachten met twee Chopper plushies! Ik heb ze gekocht van iemand via het Aniway forum. Vind ze echt heel erg cute!


Fijn weekend iedereen!
xoxo~