Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Make-upjes van de Action!

Hi!

Vorige week ben ik met een vriendin naar de Action in Amersfoort geweest. Normaal ga ik naar die Utrecht, die vaak een rommeltje is, maar het filiaal in Amersfoort was behoorlijk opgeruimd! Ik moet zeggen dat ik dan wel geneigd ben om meer te kopen haha.

Ook het make-up schap was heerlijk opgeruimd, en heb dan ook wat meegenomen, 3 nagellakjes en een  vloeibare eyeliner. Ik was vooral benieuwd naar de eyeliner, hij was namelijk uit mijn hoofd ongeveer 70/80 cent. Mijn verwachtingen waren daarom niet al te hoog. Toch heeft de eyeliner me positief verrast!





De eyeliner blijft behoorlijk goed zitten! Ik ging er ook nog even met wat water over heen, en ook toen bleef het goed zitten. Het kwastje is slap, wat ik wel weer even wennen vind, maar het is makkelijk aanbrengen. Ben erg tevreden met de eyeliner, en dat voor die prijs!

En dan nu de swatches van de nagellakjes:




Ik vind het best mooie kleurtjes, ook al zitten er hier al wel een aantal laagjes op. Ik moet zeggen dat de nagellak wel wat waterig is en ook niet erg lang blijft zitten. Maar wat wil je voor 45 cent per flesje. ;)

xoxo!