Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Nieuw uitbreidingspakket: De Sims 3 Jaargetijden!

Hi!

Ik maak nog snel even een logje, omdat ik net te horen heb gekregen dat er een uitbreidingspakket voor de Sims 3 aan zit te komen waar iedereen op zat te wachten, namelijk De Sims 3 Jaargetijden!

Hier is de trailer:


Wat ik wel raar vind is dat dit uitbreidingspakket uit komt in november. Terwijl in september ook al de Sims 3 Bovennatuurlijk uit komt. Dus er zit maar ongeveer 2 maanden tussen! En normaal zit er altijd een half jaar tussen de uitbreidingspakket. Begrijp me niet verkeerd, ik kan echt niet wachten op De Sims 3 Jaargetijden, maar ik vind dit gewoon een beetje raar. Zijn ze de Sims 3 misschien aan het afronden? Ik zou de reden echt niet weten.

In ieder geval ben ik heel erg enthousiast over dit pakket en ik kan echt niet wachten!

xoxo~

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh wow hier zat ik inderdaad al heel lang op te wachten <3 jeeeeh!! Ik hoop niet dat ze gaan afronden... ik heb nog geen enkel uitbreidings pakket :P