Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Review: Essence My Skin Mattifying Cream

Hi!

Ik had weer een nieuwe dagcrème nodig en ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de dagcrèmes van Essence. Ze hebben 3 verschillende soorten, maar mijn keuze viel op de Mattifying Cream.


Volgens de verpakking zit er een hoop fruit in verwerkt, dus de crème gaat vast lekker ruiken. Ik ben benieuwd!

Het potje, waar de sticker heel slordig is opgeplakt haha. :')

Het eerste wat ik dacht toen ik het potje open maakte is, wow, die zit vol! Het potje zit dan ook echt tot de nok toe vol. Voordeel is dat je er lekker lang mee doet. Nadeel is dat de deksel ook onder de crème zit. Kan ik nooit zo goed tegen. :') De crème ruikt wel lekker fruitig, zoals verwacht. 

En hier de crème dan uitgesmeerd op mijn arm. Het is een heel frisse en makkelijk uitsmeerbare crème. 

Ik heb hem inmiddels ook al een aantal keer op mijn gezicht gebruikt en ben redelijk tevreden. Hij is lekker fris en matteert mijn gezicht redelijk goed. Wat ik wel wat minder vind is dat mijn huid een beetje trekkerig aanvoelt na het opbrengen, maar dat kan bij iedereen weer anders zijn. :)

xoxo!

1 opmerking:

Chelles Blog zei

Ziet er leuk uit dat potje. Toch zou ik hem zelf niet uitproberen, ik ben erg voorzichtig met mijn huid