Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Abunai 2012~!

Hi!

Gisteren ben ik dus naar Abunai geweest! Het was erg leuk, en heb ongeveer wel alles gedaan wat ik wilde doen! Hier de foto's:

Aanbeland in het hotel! (Campanile in Eindhoven).

Het bed, lag echt heerlijk!

De tv, met Spongebobs hand. :')

's Ochtends, nadat ik net mijn cosplay had aan gedaan. :)

Luffy stapel! Met Ace bovenop. Dit was trouwens tijdens een korte One Piece cosplay verzameling buiten naast het gebouw. Ik hoop hier binnenkort wat foto's van te zien, want er waren een hoop groepsfoto's gemaakt etc!

Momo en vriendlief aan het goldfish scoopen. Ik was hier niet zo goed in~

Ik en vriendje blij met onze figures! Ik heb een Luffy figurine gekocht en Niels Eustass Kid. 

Eustass Kid figurine. 

Luffy met vivre card figurine. Ben hier zo blij mee!

Squishy gekocht in de ruimte van Mostcutest, waar je ook Lucky Stars kunt vouwen!

Verschillende Japanse chocolaatjes, gekocht in de dealerroom bij Tofu Cute

De laatste Aniway (voor maar €2!) en een gelukskoekje wat ik bij touwtrekken had gewonnen. :)

Foldertjes en boekjes~

Een foto van een foto 8D Ik had een fotoshoot gedaan, en heb 1 foto daarvan laten uitprinten. De rest van de foto's komen later deze week wel online denk ik. 

Ik hoop jullie binnenkort nog meer foto's van mijn cosplay te laten zien.

Voor nu wil ik even zeggen dat ik morgen begin met een stage! Hartstikke leuk en spannend, maar ik ben wel vijf dagen in de week van 8:30 tot 17:00 bezig. Ik hoop dat ik dan nog tijd en inspiratie heb om zo vaak te bloggen als nu.. Ik hoop het natuurlijk wel, maar ik zie wel hoe het gaat!

xoxo~