Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

Stage!

Hi!

Zoals ik in mijn vorige post vertelde ben ik deze week begonnen met stage. Ik doe een stage (grafisch) design bij Connective Power in Naarden. Het is erg leuk, en ik leer heel veel in Photoshop! Ik zit er nu net drie dagen, en heb al zo veel geleerd.

Het is wel echt heeel erg vermoeiend. Ik moet elke dag om half 7 mijn bed uit, en de werkdag is van hal 9 tot 5 uur. Een heel andere ritme dan dat ik vorige week had (aka, tot elf uur in bed liggen). Het is dus nog even wennen! 's Avonds ben ik behoorlijk moe, dus ik denk dat ik het bloggen even anders ga aanpakken. Ik ben van plan om alle posts in het weekend al te maken, en dan te plannen, zodat ze doordeweeks automatisch online komen te staan. Zo hoef ik doordeweeks niks te doen, want als ik doordeweeks moet gaan bloggen dan weet ik zeker dat er niks van komt..

Ik ga nu maar weer mijn bedje in, morgen vroeg op weer!


xoxo!