Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

BB Cream Shop bestelling

Hi!

Na wat samples te hebben gebruikt van verschillende BB cream, ben ik er wel achter dat de echte Aziatische BB cream wel de beste is. Omdat ik met mijn cosplay wel mooie make-up wil doen, besloot ik een mini verpakking BB cream te kopen. Niet via Ebay, want ik was bang dat het dan niet op tijd zou komen, maar via www.bbcreamshop.eu/.

BB Cream Shop is een (Nederlandse) webwinkel waar je behalve BB cream ook verschillende sheet masks en andere make-up kunt kopen.

Dit is mijn bestelling:

Mijn bestelling kreeg ik een klein plat doosje. Het doosje was wel een beetje beschadigd, maar dat is de schuld van PostNL denk ik. 

Mijn bestelling! Mijn mini verpakking BB cream (rechts) en wat samples. Na wat gezoek kwam ik erachter dat de samples ook BB cream zijn. :)

En de tube zelf. Makkelijk om mee te nemen naar het hotel en Abunai!

Ik ben erg tevreden met de service van BB Cream Shop. Samples erbij krijgen is altijd leuk, en ik kreeg mijn bestelling ook erg snel binnen. :) Bovendien krijg je een e-mail als de bestelling is verzonden. 

xoxo!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hee,
wat is een bb cream eigenlyk.
Ik zie ze echt overal, is er een die echt origineel is of wat ?
Want je hebt ook een aziatische hahaha ?
Ik heb geen zin om het op te zoeken, en jy weet er wel wat van, i think so?
xx

Pien zei

vet handig die site! Ik heb trouwens een vraagje, wil je een x een filmpje opnemen, dat lijkt me echt heel leuk namelijk! xoxo'

Lemony zei

@ Anoniem,

BB Cream is gewoon een bepaald soort gezichtscrème die oorspronkelijk uit Azië komt. Het zorgt er simpel gezegd voor dat je gezicht er egaler uit ziet. BB Cream begint nu ook in de Westerse wereld populair te worden, maar ik vind de Westerse BB Creams eigenlijk geen BB creams. Het zijn eigenlijk meer dagcrèmes met een tintje. Dat is mijn ervaring in ieder geval. De Aziatische BB creams zijn vaak wel bedoeld voor een lichte huid, maar je hebt ook merken met wat donkere tinten. Neem gewoon een kijkje op de site :)

@Pien

Ik zit er ook wel eens aan te denken om een filmpje op te nemen, maar ik weet niet zo goed of ik dat durf haha. Ik denk dat ik maar gewoon eens ga oefenen met filmpjes opnemen en dan kijk ik wel of het me bevalt. ^^