Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

Usfoodz order #2

Hi!

Laatst heb ik weer samen met een vriendin een bestelling gedaan bij usfoodz, een website waar je allerlei Amerikaans voedsel kunt bestellen. Het minimum bestelbedrag is €27,50, daarom doe ik het samen met een vriendin. Je betaalt geen verzendkosten.

Dit is mijn deel van de bestelling!

- Poptaaarts <3 Deze zijn echt heel erg lekker, je proeft wel dat ze op Oreo's gebaseerd zijn. :P
- Big Red, mierzoet drankje. xD Wel lekker op zich. 

- Ice Breakers Sours, soort zure kleine snoepjes in een blikje om mee te nemen. 
- Skittles Crazy Cores, Skittles met twee smaken! Erg lekker, en de Skittles smaken heel anders dan normaal, veel meer smaak of zo. 
- White Reese's Cups. Gewoon de pindakaas cups, maar dan met witte chocola! Omnom :3

- Jolly Ranger Chews :)
- Butterfinger Crisp. De naam is zooo fout, maar ik vind Butterfinger lekker. :')
- Mike Ike snoepjes, kregen we er gratis bij.

Ah, ik hou echt van bestellen bij usfoodz! Ik moet me alleen altijd inhouden om niet alles in 1 keer op te eten haha. 

xoxo!