Pagina's

woensdag 19 september 2012

Games I play atm~

Hi!

Ik heb het op het moment best druk met stage, maar de avonden heb ik vaak lekker voor mezelf. Vaak ga ik dan even gamen. Dit zijn de games die ik speel op het moment:

Sleeping Dogs

Ik heb al eens eerder geblogd over Sleeping Dogs, en nu heb ik hem dan eindelijk in mijn bezit! Ik zag dat hij als used game bij de Gamemania lag, en belde zo snel mogelijk of ze hem apart wilde leggen. Nu heb ik eigenlijk een bijna gloednieuw spel voor maar €45,-. :) 

Sleeping Dogs is dus een sandbox game (zoals GTA) in Hong Kong. In tegenstelling tot andere sandbox games heb je niet al snel een pistool in je bezit, maar vecht je veel met je handen. Voor mij nogal wennen, maar het is wel een leuke twist. Wat ook wel grappig is, is dat je aan de linkerkant van de weg moet rijden, net zoals echt in Hong Kong. Ik dacht op het begin echt van huh, waarom rijden die auto's allemaal aan de verkeerde kant van de weg? xD Sleeping dogs is ondanks dat het een beetje buggy is, echt de moeite waard van wat ik tot nu toe heb gezien. Leuke en originele missies. 


De Sims 3 Bovennatuurlijk

Sinds een aantal weken heb ik het nieuwe uitbreidingspakket van de Sims 3, namelijk de Sims 3 Bovennatuurlijk. In dit pakket kun je je Sim veranderen in bijvoorbeeld een fee of een heks. Ik heb er al enkele uren in gespeeld, en hoewel hier ook een aantal (irritante!) bugs in het spel zitten, is het wel erg leuk. Wat plaatjes van mij:



Om dat laatste plaatje moet ik echt elke keer weer lachen. :')


Wedding Dash 4-ever

Dit is echt een 'stiekeme' verslaving van mij, dash (time-management) games! En dan vind ik vooral Wedding Dash het leukst, waarin je gasten tevreden moet houden op een receptie van een bruiloft. Je brengt ze eten, en zorgt dat alles goed verloopt. Naarmate je verder komt in het spel, hoe lastiger de levels worden! Wedding Dash 4-ever is de laatst uitgebrachte game in de Wedding Dash serie, en eigenlijk heb ik hem al eens gespeeld. :P Dat is gelukkig alweer een tijdje geleden, en tijdens het spelen merk ik hier niks meer van.

xoxo!