Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Bad Piggies!~

Hi!

De makers van Angry Birds, Rovio, hebben vorige week een nieuw spel uitgebracht, Bad Piggies! In dit spel hebben de vogels niet de hoofdrol, maar de varkens.


De bedoeling van het spel is dat je met verschillende onderdelen een karretje maakt waarin de varkens kunnen rijden. Met dat karretje moet je ze naar het doel van het level brengen. Per level krijg je een aantal onderdelen waar je het mee moet doen, maar je hoeft niet alles te gebruiken. Je kan dus ook een beetje creatief zijn!




Ik heb het al even gespeeld op mijn pc (hij is helaas niet compatibel voor mijn telefoon) en ik vind het een erg leuk en origineel spel. Het is ook super melig als een varkentje de lucht in vliegt of juist met het karretje blijft staan als je iets niet goed in elkaar hebt gezet. En ik vind de varkentjes echt super schattig eigenlijk haha. 


Hier kun je Bad Piggies downloaden voor verschillende platformen. 

xoxo!