Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Ebay Buys~

Hi!

Heb al een tijdje niet gepost, afgelopen vrijdag was ik vergeten een artikel in te plannen, en had ik na stage meteen een bruiloft, dus het is er niet meer van gekomen. De bruiloft was een Marokkaanse bruiloft, en het was echt heel erg leuk om een keer mee gemaakt te hebben.

Laatst postte ik al mijn wishlist voor de herfst, en gisteren heb ik even wat kleding en accessoires op eBay gekocht voor mijn nieuwe herfst garderobe. Ik ben op dit moment ook een beetje ziek (verkouden) en wat is dan beter om met een grote pot thee te gaan eBayen. :)

Dit zijn mijn aankopen:

Armbandje met spikes. Wilde ik al heel lang! $1,41 Link

Vestje wat ook op mijn wishlist stond. $11,87 Link

Toch andere schoenen gekocht dan die op mijn wishlist! :) Heb deze in het zwart gekocht. $16,99 Link

Gescheurde legging. Kan in de herfst best met een panty eronder. :) $4,47 Link 

Legging met spikes. Heb de zwarte gekocht. $6,59 + $3,40 shipping. Link 

Sweater met de vlag van het Verenigd Koningrijk. $13,98 Link

Ook heb ik deze lipbalsem gekocht. Hij is vast niet echt van EOS, maar we zullen zien haha. $2,99 Link

xoxo!


1 opmerking:

Marije zei

Leuke spullen! Veel spikes, wiehoooo ^^ En de sweater en de legging zijn ook super!