Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Velvet Nails

Hi!

Meh, ben gisteren vergeten te bloggen! Ik moet echt weer op zondag 3 artikelen in plannen haha. Doordeweeks komt er vaak niks van.

Maargoed, laatst zag ik iets nieuws op Born Pretty Store wat me wel interessant leek, namelijk de velvet nails:


Dit effect krijg je door 'flocking powder', een soort poeder wat je het beste met een kwastje op je pasgelakte nagels kan aanbrengen. Born Pretty Store verkoopt naast losse potjes ook setjes:


Ik vind dit effect op je nagels op zich wel leuk, maar dan niet op alle nagels. Misschien alleen je ringvinger, of 4 nagels wel en 1 nagel niet. Ook denk ik dat het een beetje een geknoei wordt om dat poeder op je nagels te krijgen. Toch ga ik het denk ik wel een keer proberen!

Inspiratie plaatjes:




xoxo!