Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Random post!

Hi!

Ik vond het wel weer even leuk om een random post te doen. Jullie even op de hoogte wat er ongeveer in mijn leven gebeurt op dit moment!
Ik loop natuurlijk nog steeds stage, maar ik ben er al steeds meer aan gewend. Dit is nu mijn 10e week, dus ik zit alweer op de helft. Gaat snel!

Telefoon kapot
Jep, de Samsung Galaxy Ace die ik pas sinds mei heb, is kapot. Ik had problemen met sms'en :( Hij is nu voor reparatie bij Hi Smartcare, en heb nu dit leentoestel gekregen:

De Samsung Galaxy Mini. Ik ga er wel iets op achteruit in vergelijking met mijn Ace, maar het is maar voor even. En ik kan tenminste weer whatsappen! Ik heb wel pech trouwens, ik kreeg dit toestel maandag al, maar hij was toen kapot, het Simkaart contact was afgebroken.. Een leentoestel is natuurlijk al eens gebruikt. Heb dus net een nieuwe gekregen (alweer!). Hoe verzin je het, je telefoon is kapot, je krijgt een leentoestel, is dat leentoestel ook kapot! XD

Wii gekocht
Ik heb een Wii gekocht! Onder mijn stagebedrijf zit Gamediscounter (waar ik voornamelijk ook voor werk + Plasmadiscounter, Koffiediscounter etc), en ik heb hem daar gekocht. Ze hadden nog een demo model liggen voor maar 98 euro. Alles is helemaal compleet en ziet er netjes uit, alleen zit Wii Sports er niet bij. Maar daar ga ik niet om huilen. xD Ik heb ook Just Dance 4 erbij gekocht, want de voornaamste reden dat ik een Wii heb gekocht is omdat ik meer wil bewegen!

Ben er echt blij mee! En de Wii was ook helemaal niet duur, terwijl hij er echt perfect uit ziet. Als iemand nog leuke games weet voor de Wii, let me know!

One Piece AMV
Voor degene die het niet weten, AMV betekent Anime Music Video. Ik ben op dit moment bezig met een AMV van One Piece met het nummer 'If Everyone Cared' van Nickelback eronder. Ik vind het leuk om video te bewerken, en toen bedacht ik me, waarom maak ik geen AMV?

Ik vind het echt leuk om te doen, al is het wel lastig goed beeldmateriaal te vinden. Als ik tevreden ben met het resultaat, dan deel ik hem zeker!

Wat vinden jullie eigenlijk van zo'n random post? Leuk om te lezen of niet boeiend? Let me know!

xoxo~