Pagina's

maandag 5 november 2012

Wii games wishlist~

Hi!

Zoals ik al had verteld heb ik sinds vorige week een Wii, en tot nu toe ben ik er erg blij mee. De Wii bestaat al een tijdje en er zijn een hoop spellen voor uit gekomen, waar ik er een paar van erg graag wil hebben.

Dit is een greep uit mijn wishlist:

Rhythm Paradise is een spelletje waar ik op de Nintendo DS al heel erg verslaafd aan was, en het lijkt me ook erg leuk om het te spelen op de Wii. Het is verzameling van spelletjes waar je ritme erg belangrijk is. 

WarioWare kan echt niet ontbreken op mijn wishlist. WarioWare is een verzameling van hele rare minigames, zoals op de Nintendo DS twee vingers in een neus duwen en op de Wii met de Wii controller op je kont slaan haha. De minigames komen snel achter elkaar en moet je dus snel en goed uitvoeren. Ik vind WarioWare echt geniaal, heb het al op de Nintendo DS en GameCube gespeeld, dus wil het ook graag op de Wii!

De nieuwe Zelda, Skyward Sword, wil ik sowieso hebben omdat Zelda gewoon awesome is. :3 Moet alleen nog even The Wind Waker uitspelen hehe. 

Er zijn twee Mario Party's uitgekomen voor de Wii, deel 8 en 9. Deel 8 heb ik al heel vaak gespeeld bij vrienden die een Wii hadden en bij mijn vriend dus die hoef ik niet per se. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar deel 9! Daar heb ik namelijk nog maar weinig van gezien. 

Aan Cooking Mama was ik ook helemaal verslaafd op de Nintendo DS, dus die wil ik dan uiteraard ook graag hebben op de Wii. Lijkt me echt grappig om zelf die kook-bewegingen te moeten maken haha. :')

Kennen jullie nog leuke Wii games?

xoxo!