Pagina's

woensdag 19 december 2012

Kerstige nagels - Deel 1


Vlak voordat het Kerst is, krijg ik altijd zin om leuke nail art te verzinnen voor die dagen. Met het thema kerst is gewoon zoveel te doen! Ik heb vandaag een paar simpele ideeën voor jullie in deel 1. Deel 2 komt later, en daar zitten wat uitgebreidere ideeën bij. :)  Ik ga die volgende week maken, als ik vrij ben. Dan kan ik ook veel mooiere foto's maken, ik haat 's avonds foto's maken, ze worden nooit echt mooi! Maargoed, veel kijkplezier!



Ik heb een aantal wielen van eBay met nail art spulletjes, maar ik ben er eigenlijk altijd te lui voor om er echt wat mee te doen. Dit is eigenlijk een heel simpel idee, maar ik vind het zo schattig! Je kunt dan op elke nagel een steentje plakken, of bijvoorbeeld alleen je ringvinger. Dat vind ik altijd wel stijlvol, je hele nagel gelakt, en op de ringvinger iets leuks. Dat zullen jullie ook nog wel merken in de rest van de post. ;D

Jaja, ik weet dat crackle nagellak uit is. Wat trouwens best snel gebeurde, maargoed. :') Maar toch, ik vind deze combinaties wel leuk voor de feestdagen. Misschien niet je hele hand, maar gewoon 1 nagel. 

Wat ook leuk is, is om wat kerstachtige prints te maken met je nagellak. Zoals hulst (links) of candy cane achtige prints. Doe het wel netter dan mij haha. Ik heb helaas niet zo'n vaste hand meer 's avonds. :')

Als ik aan kerst denk, dan denk ik aan glitters. Ik heb een hoop verschillende soorten glitters in mijn nail art stash, dusveel combinaties mogelijk! Weer vind ik het leuk om 1 nagel glitters te geven, en de rest van je nagels zwart (of een andere effen kleur) te laten. Is erg subtiel, en je laat niet overal glitters achter..

xoxo!