Pagina's

woensdag 12 december 2012

Proefmonsters opmaken - Deel 1


Op mijn kamer heb ik een bakje liggen vol met proefmonsters. Vaak ben ik nieuwsgierig naar producten en bestel ik een proefmonster die uiteindelijk gewoon in het bakje beland. Ook werk ik bij het Kruidvat waar we wel eens proefmonsters mee krijgen en leest mijn mama de Libelle waar ook regelmatig proefmonsters bij zitten. Oftewel, de proefmonsters stapelen zich op! In deze artikelen test ik elke keer 
een aantal van mijn proefmonsters, en kijk ik of ze het waard zijn om als fullsize te kopen. 



Dovy Body Milk Dry Skin
Deze had ik van het weekend na het douchen eens geprobeerd op mijn benen, want die zijn altijd enorm droog na het douchen (en voor het douchen, en eigenlijk altijd in de winter D:). Ik smeerde deze dus op en heb denk ik wel ruim een half uur met blote benen achter mijn laptop gezeten, dat leek me wel genoeg om het in te laten trekken. Maar helaas, mijn benen waren nog steeds vettig! En ik heb echt het geduld en tijd niet om zo lang te wachten tot een body milk is ingetrokken, dus helaas, ik ga hem niet kopen. 

Nivea Hydro Care Shampoo en Conditioner 
Een proefmonster met shampoo én een conditioner vind ik altijd wel fijn! Zo test je toch het hele product. Mijn haar kan wel wat hydratering gebruiken, het is erg droog altijd na het wassen. De shampoo en conditioner ruiken erg lekker en fris, en het maakt je haar goed schoon. Toen mijn haar na het wassen een beetje aan het opdrogen was voelde het heerlijk zacht aan. Prima product dus, en ik ga het denk ik wel een keer kopen. Nu ben ik in ieder geval nog even verliefd op mijn Palmers shampoo. 

Yves Rocher Evidence Parfum
Eigenlijk testte ik deze alleen omdat hij op moest, want ik weet van mezelf dat ik toch geen parfum koop of ga kopen. Waarom? Ik hou simpelweg gewoon niet van parfum. Ik vind het veel te sterk ruiken, en krijg het er soms zelfs een beetje benauwd van haha. Heb de tissue die doordrenkt was met de parfum dus wat lichtjes in mijn nek gewreven, en de geur was zeker niet onaangenaam. Maar parfum en ik gaan nooit vriendjes worden in ieder geval. 

Gosh BB Cream
Zou dit hem dan zijn? Een goede 'Westerse' BB Cream? De BB creams die ik tot nu toe heb geprobeerd (die niet uit Azië komen) waren allemaal een beetje een teleurstelling, ze leken meer op een getinte dagcrème. En helaas helaas, dit was niet anders. Sterker nog, ik vind dit persoonlijk een ramp BB Cream. Hij vlekt, smeert niet goed uit, dekt niet, is veel donkerder dan wat de kleur op het proefmonster aangeeft en ga zo maar door. Geef mij maar Aziatische BB Cream!

Nivea All-In-1 Extra diepreinigende gel
Ik vind het altijd fijn om na een lange dag mijn gezicht goed te reinigen met een scrub of een gel. Dan voelt mijn gezicht weer lekker schoon en fris aan. Dit is een gel en scrub in een, dus ik was erg benieuwd. De scrubdeeltjes zijn naar mijn mening een klein beetje te grof voor je gezicht, dus ik zou het niet al te hard over je gezicht wrijven. Nadat ik het had afgespoeld voelde mijn gezicht wel wat trekkerig aan, maar dat was van korte duur. Een erg fijn product! Je kunt het ook als masker gebruiken, dus dat ga ik volgende keer doen, heb nog een proefmonstertje liggen. 

Sorry trouwens dat de foto's niet helemaal mooi en scherp zijn, dit komt omdat ik vaak 's avonds de foto's maak, ik heb overdag stage. Als ik klaar ben met stage komen er ook betere foto's!

xoxo~!