Pagina's

maandag 10 december 2012

Leuke eBay spulletjes ( Kerst cadeautips!)


Hi!

Ik was weer eens even aan het rondneuzen op eBay, en kwam op een gegeven moment weer bij de verkoper verticalland uit. Deze verkoper heeft echt hele leuke en originele spulletjes voor een klein prijsje, dus een keer in de zoveel tijd kijk ik eens naar zijn of haar shop.




Ook dit keer vond ik erg leuke dingen en met Kerst in gedachten vond ik het wel leuk om een artikel hierover te schrijven. Ik heb de spulletjes gesorteerd op 'Fashion', 'Home' en 'Cute gadgets/Cute gadgets/accessories). Misschien zitten er wel leuke cadeautjes tussen voor Kerst!


1. Doraemon Pyjama $22 - 2. Skull rokje $9,60 - 3. Sokken met strikje $2,90 - 4. Hartjes handschoenen $9,99 - 


4. Panda kleed $15,99 - 5. Rilakkuma cape/deken $14,99


xoxo!