Pagina's

woensdag 2 januari 2013

Cosplay plans: Wendy Marvell (Fairy Tail)

Ik ga weer aan de slag met een nieuwe cosplay, namelijk Wendy Marvell uit Fairy Tail. Toen ze voorkwam in de serie, was ik meteen helemaal dol op het personage. Ik vind haar echt heel schattig, en kan niet wachten om haar te cosplayen. 18 januari ben ik klaar met mijn stage en heb ik twee weken vrij. Perfect om dan aan mijn cosplay te werken! Ik wil hem het liefst af hebben voor Tsunacon, voor 10 februari dus. Ik heb al wat dingen voorbereid en gekocht. Benieuwd wat?

Hele outfit:




Dit is de pruik die ik heb gekocht op eBay. Ik hoop echt dat hij op tijd binnen komt, en hij er ook zo uit ziet als op het plaatje. :) Want dan is hij perfect <3

Deze schoentjes zag ik bij de Schoenreus voor maar 15 euro. Ik sloop gewoon het strikje eraf en maak er een bandje bij. :)

En ik heb deze nep tattoo besteld op Etsy. Wel (hopelijk) in de kleur die Wendy heeft!

Het jurkje en de vleugels op haar armen en benen ga ik zelf maken. Ik had op eBay een kant en klare cosplay gevonden van Wendy maar die was zo lelijk dat ik besloot het zelf te doen. Ik krijg gelukkig hulp van mijn mama! Binnenkort gaan we op de lapjesmarkt in Utrecht stofjes halen.

Ik hoop echt dat mijn cosplay af is voor Tsunacon~~! Wish me luck!

xoxo