Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Tag: Get To Know Me Better

Zucht, ik zocht naar wat recente foto's van mij voor bij deze post, deze tag gaat immers over mij. Maar de laatste foto's die van mezelf  heb, zijn alweer van 4 maanden geleden of zo, met Abunaicon.. Ik moet echt weer eens foto's van mezelf maken! Outfit foto's enzooo~

Maar goed daar gaat deze post niet over, deze post gaat over mij persoonlijk. Ik wilde al een tijdje weer een tag posten, en toen ik deze vanmorgen zag op de blog van Sweethippos, wilde ik hem ook graag doen. Dus hier is ie!


Geboortejaar: 1991, ik ben 21 jaar :)
Hoe lang ben je? Niet zo heel erg lang, namelijk 1.71. Vind me lengte wel prima zo!
Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd? Neeee moet ik nu al opstaan? Ik moet namelijk al om half 7 op als ik naar stage ga. Huilen!
Waar ben je op dit moment? Op mijn kamer :) Muziek aan het luisteren en deze post aan het maken. 
Single/relatie: Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn lieve vriend Niels. 


Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Zelfstandig, houdt van Japan, betrouwbaar, onzeker, creatief. Lastig dit!
Guy-/Girlcrush: Ik heb niet echt een crush op iemand die bekend is. Al ben ik af en toe wel een fangirl wat sommige jongens in anime betreft. Erg he? En dat is dan 21.. 
Wat zou je op dit moment graag willen? Samen met mijn vriendje anime of een film kijken, gezellig knus op bed met snacks en warme chocolademelk!
Wat is je doel van het leven? Met mijn vriend samenwonen, en een corgi kopen! En reizen, sowieso naar Japan. 
Waar ben je bang voor? Voor van alles. Maar vooral om mensen te verliezen, en dingen los te moeten laten. 
Heb je je rijbewijs? Nee nog niet :( Maar wil hem zeker halen!

*insert fangirl scream*

Nagellak of lipstick? Makkelijk, nagellak! Daar heb ik 3 bakken vol van n.n Nouja bakken, eerder bakjes. Maar toch. En ik vind lipstick irritant zitten en het staat niet bij mij vind ik. 
Wat is favoriete seizoen van het jaar? Lente, niet te warm en niet te koud. Alleen jammer van mijn hooikoorts. 
Wil je ooit gaan trouwen? Ik weet niet. Ik zie er het nut niet van in en het is ouderwets. Misschien alleen voor de dingen die wettelijk dan beter geregeld zijn voor mij en mijn vriend.
Ben je een healthy-freak? Sommige periodes wel, sommige periodes niet. Soms ben ik heel erg bezig met wat ik eet, en soms vreet ik van alles weg. :')


Wat voor kleur haar heb je? Ik heb er nog steeds een beetje een ombre van donkerbruin naar lichtbruin in zitten, maar die moet ik binnenkort eens bijwerken. Mijn haar begint steeds langer te worden, en het is op dit moment al redelijk lang.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? 
Hmm lastig. Ik heb niet echt iets specifieks. Als ik echt iets moest kiezen dan wil ik nog wel de zwarte
Lita schoenen van Jeffrey Campbell met studs. 
Heb je tattoos/piercings? Nee allebei niet. Wil misschien wel een tattoo, maar heb geen idee wat. En ben bang dat ik hem dan al heel snel zat ben en spijt krijg. 
Draag je een bril? Alleen 's avonds voor het slapen gaan. Verder draag ik altijd lenzen. 


Wat is jou perfecte pizza? Pizza met lekkere pittige pepperoni. 
Wat is je favoriete parfum? Ik hou niet van parfum, dus heb ook geen favoriet. 
Wat is het laatste wat je kocht? Een extra grote Twix, lekker ongezond weer haha!
Wat deed je vanmorgen om 8.00 uur? In de bus zitten richting stage en half in slaap vallen. 
Favoriete ijsje? Een raket, Cornetto aardbei of watermeloen schepijs. 
Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Echt wel een hevige slaper. Ben enorm lui eigenlijk, blijf het liefst zo lang mogelijk in mijn bed liggen. Maar bijna nooit later dan 12 uur 's middags! Wil wel nog wat aan mijn dag hebben. 



Wat zijn je plannen voor 2013? Ik zie wel wat er op me af komt. Mijn voornemens kun je hier lezen.
Met hoeveel kussen slaap jij? Met twee, als ik er op één slaap dan word ik duizelig wakker. 
Ben je een ochtend of avond persoon? Een avond persoon, dan heb ik vaak de meeste zin om dingen te doen. 's Ochtends ben ik vaak chagrijnig, moe en niet vooruit te branden. Behalve als het echt moet natuurlijk, zoals op stage of school. 
Ben je geordend of rommelig? Meestal wel geordend, maar als ik het druk heb zoals nu, dan ben ik wel chaotisch. Vergeet ik heel veel dingen en zo. 
Wat wil je op dit moment graag zien? Fairy Tail (anime), het is echt heel spannend op het stuk waar ik nu ben. 
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Sowieso afgestudeerd, een leuke baan en samen wonen  met mijn vriend. 


Wie mis je op het moment? Ik zou nu wel graag weer bij mijn vriend willen zijn, maar die zie ik gelukkig morgen weer. Ook mis ik mijn lieve vriendinnetjes, die ik veel te weinig zie. :(
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn haar en ogen. :) Ik heb best grote ogen, en dat vind ik wel mooi. En met de kleur en de lengte van mijn haar ben ik ook erg tevreden. 
Ben je verlegen? Bij nieuwe mensen eerst wel, maar over het algemeen niet echt. 
Heb je een accent? Nee niet echt. 
Heb je zussen/broers, hou oud? Ik heb een broertje. Trevor, van 15 jaar oud. 
Hoe ziet jou gemiddelde dag eruit? Opstaan, naar stage reizen, ontbijten in de bus, stage, weer naar huis reizen, avondeten, eventjes tv kijken, internetten/series of anime kijken/gamen, naar bed. 

Neem de tag over als je hem leuk vindt!

xoxo