Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Random - Nieuwtjes ~

Sorry sorry sorry, dat ik gisteren niets heb gepost! Ik was bezig met het afmaken van mijn eindverslag voor stage. Ik ben alweer bijna klaar met stage, 18 januari is mijn laatste dag. Hoewel het af en toe zwaar was (vroeg opstaan!!), ga ik het bedrijf en de mensen ontzettend missen. Je hebt er toch een half jaar gewerkt, en dan in een klap ineens niet meer. Ik heb een hele leuke tijd gehad. :)

Ik heb wat kleine dingetjes die ik nog wil posten, dus ik doe het allemaal maar in één post. Morgen komt er nog een post online, omdat ik eigenlijk normaal gesproken altijd op ma, wo en vr post. Maar goed, klik gauw verder! :)


Mijn giveaway loopt nog steeds, en het lijkt me leuk als er nog meer mensen mee gaan doen! Je kunt nog meedoen tot en met 12 januari. 
Klik hier om naar de giveaway te gaan. :)


Ik heb echt al té veel accounts op verschillende websites en apps, maar toch zijn er de afgelopen maand weer twee bijgekomen. Namelijk een account op Pinterest en een op Instagram. 
Volg me gerust als je het leuk vindt! Op Instagram post ik wat leuke dagelijkse dingen, eigenlijk wat de meeste mensen wel doen. Toch vind ik het wel leuk om op deze manier een soort foto dagboekje bij te houden. Op mijn Pinterest staat nog zoveel, op dit moment heb ik twee prikborden, een voor mijn Wendy cosplay en een voor mijn voornemen van 2013 om gezonder te gaan eten. Als ik meer tijd heb, ga ik er ook wat meer mee doen!


Laatst stond ik met mijn Chopper cosplay op een blog, en dan is het heel erg leuk om jezelf op je dashboard bij een andere blog te zien! De blog waar ik op sta heet de Sushi Times, en is zeker een bezoek (of meer) waard. Er komen bijna elke dag leuke Japan-gerelateerde artikelen online.
Bij dit artikel sta ik. 

Dat was het wel weer zo'n beetje! 

xoxo~