Pagina's

woensdag 16 januari 2013

Een dag uit het leven van.. [Zaterdag 12 januari]

Op andere blogs zag ik dit idee al, soms in de vorm van een filmpje en soms in de vorm van foto's. Mij leek het ook wel leuk om een dag in het leven van mij te laten zien. (Klopt die zin? xD) Ik heb foto's genomen van afgelopen zaterdag (12 januari), dat leek mij interessanter dan een doodgewone stagedag. :3 Klik gauw verder voor de foto's! :)



Goedemorgen! Het was nog best vroeg, want mijn mama en ik gingen naar de lapjesmarkt in Utrecht. Voor mijn cosplay :) 

Mijn spulletjes deed ik meteen in een toilettas, want ik ging na de lapjesmarkt ook nog even met mijn vriend de stad in en bleef daarna het weekend bij hem. Hij ging niet mee naar de lapjesmarkt haha, daar doe ik hem geen plezier mee. :P

Kleding uitzoeken en aankleden!

Bij de bushalte wachten op de bus. Als je goed kijkt zie je hem aan komen rijden.  

In de bus! We gingen helemaal met de bus naar Utrecht, zo'n 45 minuutjes. Het is op een of andere manier goedkoper dan de trein, en het is wel even gezellig, mama en ik samen in de bus. 

Aangekomen in het gezellige *kuch kuch* Utrecht. Nee hoor, ik vind Utrecht hartstikke leuk, maar het station is nu een bouwput.. 

Dit is een deel van de lapjesmarkt. Er waren echt ontzettend veel kramen, en ik heb gevonden wat ik zocht, en nog voor een goed prijsje ook. De lapjesmarkt in Utrecht (Breedstraat) is echt een aanrader voor als je stof voor bijvoorbeeld een cosplay nodig hebt. 

Na de lapjesmarkt gingen mijn mama en ik nog even naar de Flying Tiger, en daar zat een katje! Zo lief. Let niet op mijn vinger onderin haha, ik moest heel gehaast een foto maken. 

Lekker eten bij de Hema! Ondertussen was mijn vriend er ook al bij, die hadden we toen net opgehaald bij het station. 

De lunch van mijn vriend en van mijn mama.

De lunch was ook even het moment om mijn stofjes op de foto te zetten. Echt precies de kleuren die ik nodig heb! :) Nu nog alles in elkaar zetten haha, maar daar krijg ik gelukkig hulp bij. 

Na de lunch ging mijn mama naar huis en gingen mijn vriend ik nog even verder winkelen in Utrecht. Hier waren we in het winkeltje the Joker, waar je allerlei bord- en kaartspellen kan kopen. Mijn vriend was hier Magic the Gathering kaarten aan het uitzoeken die hij wilde hebben, en ik keek nieuwsgierig mee. :3

Weer op weg naar huis! Ik had nog even snel bubble tea gehaald, want dat vind ik zooo lekker. 

We zaten bij de deur, want de trein zat propvol haha. 

Lekker neerploffen op mijn vriend zijn bed! Ik was echt moe na zo'n lange dag in Utrecht. 

Samen One Piece kijken.

Ik was vergeten foto's te maken van het avondeten (was patat), dus maakte ik alsnog maar een foto van wat ik erbij dronk haha. 

Lekker samen Mario Party 9 spelen. Ik vind dat zo'n leuk spel!

De rest van de avond hebben we lekker onder de dekens tv gekeken. Ik heb de laatste tijd echt last van koude voeten, dus ik neem mijn Angry Birds sloffen ook mee naar mijn vriend hehe. 

Tanden poetsen en naar bed! Heerlijk slapen. 

Zo, dit was dan mijn dag! Ik hoop dat jullie posts zoals deze leuk vinden. :) Want dan doe ik het zeker vaker. 

xoxo~