Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Dingen waar ik blij van word :)

Ik heb altijd met mezelf afgesproken dat ik nooit zou gaan zeuren over het weer, omdat je daar toch niks aan kunt veranderen. Maar aargh, ik ben die kou zo zat! :') Ik hoorde dat het volgende week weer warmer wordt, en daar word ik nu echt blij van. Het bracht me op het idee om een lijstje te maken met dingen waar ik blij van word. 



1. Iets leuks voor mezelf kopen, wat ook niet heel erg mijn bankrekening bezeert.
2. Amerikaans snoep. 
3. Een leuk weekend samen met mijn vriend waardoor ik er weer voor de hele week ertegen aan kan. 
4. Complimentjes krijgen. Dit kan echt mijn dag maken!
5. Nieuwe mensen leren kennen. 


6. Een hele dag lekker niks doen. Lekker uitslapen, beetje aanrommelen, beetje gamen, heerlijk. Afgezien van wat huiswerk heb ik morgen en overmorgen zulke dagen. :)
7. Nagellak die er meer dan 2 dagen goed op blijft zitten. Zeldzaam dit.
8. Het moment dat je weer zonder jas naar buiten kan.
9. Als ik heel veel inspiratie heb. Maakt niet uit voor wat, blog, school, design, ik word er vrolijk van. 
10. Leuke dingen doen met vriendinnen. Zo heb ik vandaag samen met een vriendin van mij, Marjolein, gebak zitten eten in de La Place en heeeel lang zitten kletsen. 

11. Dit artikel van Jasmine Blu. Ik las dit net, en ik ga het echt uitprinten. Zo'n lijstje heb ik soms echt nodig!
12. Samen met mijn vriend Magic the Gathering spelen en merken dat ik er steeds beter in word. Ik heb inmiddels al een deck, yay!
13. De gedachte dat ik aankomend weekend sushi ga eten met mijn vriend. We waren afgelopen zaterdag 4 jaar samen, en we zouden toen sushi gaan eten (bij SushiQube), maar dit ging helaas niet door omdat vriendjelief griep had. Dus dit gaan we aankomende zaterdag inhalen. :3
14. Als mijn hele kamer schoon en netjes is. Ik ben allergisch voor stof, dus ik geniet daar dubbel van. 
15. Het feit dat ik ook allergisch ben voor honden (en katten, konijnen, paarden etc), maar dat ik van de teckel van mijn vriend totaal geen last heb. Er is dus hoop dat ik later een huisdier kan nemen, haha. 


16. Samen met mijn vriend in bed een film, tv of anime kijken. Het liefst met warme choco. 
17. Waar ik nu ook heel blij van word is dat ik waarschijnlijk een kamer heb! In Zeist. Er is alleen nog een huisgenootje nodig en dan gaat alles door. Ik post er morgen nog meer over. :)
18. Leuke armbandjes om mijn arm hebben.
19. Meteen in slaap vallen als ik in bed lig. Dit telt alleen als ik ook echt van plan was om te gaan slapen haha. 
20. Een cup warme noodles. Daar heb ik eigenlijk nu zin in, maar het is bijna tien over half twaalf. Dus nee. 

xoxo!