Pagina's

vrijdag 22 februari 2013

New in: H&M + O.P.I

Vandaag was ik vroeg klaar op school, dus ik ging even de stad (Utrecht) in om eens even lekker te shoppen. Ik had nogal een rotweek, en wat is er dan beter dan dingen voor jezelf kopen? :3 Hehe. Klik verder om te zien wat ik heb gekocht!




Jaaa eindelijk heb ik hem, Stay the Night van O.P.I! Ik wilde hem al zoo lang, maar vond hem eigenlijk te duur. Vandaag liep ik langs de V&D (Sephora) en ik dacht fuck it, ik wil hem nu kopen. En hij is zo mooi! Ik hou echt van de liquid sand lakjes, al heb ik er nu nog maar een haha. Mijn eerste O.P.I lakje! 




Deze schoenen <3 Omg liefde. Ik had ze al eens gezien op de Engelse H&M site, maar nu zijn ze dan dus eindelijk in Nederland verkrijgbaar. :) Ben er zo blij mee!


En tot slot dit super awesome truitje. Sinds wanneer heeft de H&M zulke leuke dingen? De laatste tijd wil ik echt alles hebben of zo. o.o Op de voorkant een katje, en op de achterkant een rits die van boven helemaal naar beneden gaat.

Ik hoop dat jullie mijn aankopen leuk vinden :)

xoxo!