Pagina's

maandag 18 februari 2013

Mijn favoriete nagellakjes (op dit moment)

Ik heb al best veel nagellak, en nog steeds komt er af een een lakje bij. Ik kan het niet laten, als ik een mooie zie (die ik ook nog niet heb) dan koop ik hem vaak. Op dit moment heb ik een aantal lakjes die ik vaker op doe dan de andere die ik heb. Klik verder om te zien wat mijn favorieten zijn!


Catrice 900 Steel my Heart 
Dit lakje heb ik voor mijn verjaardag gekregen, en ik vind hem heel erg apart en mooi. Als de lak opdroogt wordt het mat, en er komt een soort ruw textuur laagje tevoorschijn. Als je met je nagels over de lak krast, dan voel je dat. Bovendien zitten er allerlei kleurtjes in de lak als je goed kijkt. Deze doe ik vaak op want ik vind hem erg mooi.

NYC 242 Uptown
Ik heb best veel roze kleurtjes in mijn nagellak collectie zitten, maar dit is een van mijn favorieten. Hij lakt goed, is niet stroperig en ik vind het een mooie kleur! Wel ben ik nog steeds op zoek naar de perfecte lichtroze kleur, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Vaak dekken ze niet goed, zijn ze stroperig of zijn ze snel uitgedroogd. 

Essence 67 Make it Golden
Dit lakje heb ik al een tijdje, maar ik doe hem nog steeds graag op. Sowieso hou ik heel erg van topcoats, ik vind ze altijd zo'n mooi effect hebben op zwarte nagellak. 

Catrice C05 Return of Space Cowboys
Ook dit nagellakje heb ik voor mijn verjaardag gehad, en ik vind hem nog steeds ontzettend leuk. Vooral omdat hij zoo mooi staat op zwarte nagellak. Echt een van mijn mooiste lakjes!

xoxo!