Pagina's

zondag 17 februari 2013

Random: Mijn leven op dit moment :)

Ik ben weer druk druk druk de laatste tijd, en het leek me daarom leuk om weer eens een random artikel te posten met dingetjes waar ik op dit moment mee bezig bent en wat me bezig houdt. Gewoon even een praatje dus. ^^ Klik verder om meer te lezen :)




Afgelopen donderdag ben ik naar het kantoor van EA Games geweest op Schiphol-Rijk. Ik ben daar geweest voor een preview van de Sims 3 Studententijd, een uitbreidingspakket van de Sims 3 die 7 maart uit komt. Ik mag hier heen vanwege het feit dat ik een moderator ben van een Sims forum, namelijk het forum van Simsplanet2

We hebben een demonstratie van het spel gehad, we mochten het spel zelf een aantal uren spelen en we hebben een producer geïnterviewd via Skype. Echt heel leuk! We hebben ook een aantal leuke goodies gekregen, zoals te zien is in bovenstaande foto's. Ik vind die studenten hoed zo leuk! Er zit zo'n klein Sims diamantje aan haha. Uiteraard heb ik een preview verslag geschreven.


Jaa, 23 februari zijn mijn vriend en ik alweer 4 jaar samen! Ik zeg het elk jaar, maar de tijd gaat zo ontzettend snel! Dat kettinkje met his erop (waar mijn vriend een hers variant van heeft), gaf ik cadeau aan mijn vriend toen we 1 jaar samen waren. En nu is het alweer bijna 4 jaar! We gaan lekker samen uit eten bij een sushi restaurant, waar ik heel erg zin in heb. Ja, ik zie 4 jaar samen echt weer als een mijlpaal en ik ben er heel erg trots op! n.n 


Sinds twee weken heb ik Windows 8, en ik moet zeggen dat het me eigenlijk heel goed bevalt! Ik was bang dat sommige programma's en randapparatuur het niet meer zouden doen, maar tot nu toe doet alles het. Ook de Sims 3 dus, wat ik de laatste tijd echt weer actief speel. :) Ik heb echt periodes dat ik het veel spel, en dan weer periodes helemaal niet. Naast de Sims 3 speel ik ook The Legend of Zelda: The Wind Waker. Die speel ik ook met periodes haha. Wel een heel leuk deel in de Zelda serie. 

Ook zit ik sinds twee weken weer op school, na een paar weken vrij te zijn geweest na stage. Het bevalt me wel, al is het schoolleven wel weer wennen!

xoxo~