Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Tag: Before I die

Deze tag heb ik meerdere malen op blogs voorbij zien komen, en ik wilde deze dan ook al een tijdje doen. Toen ik tussen mijn sites aan het bladeren was die bij mijn browser favorieten staan, kwam ik wat Tumblr pagina's tegen met bucket list plaatjes. Klik verder om mijn (beknopte denk ik xD) bucket list te zien!


Ik wil al heel heel heel lang een corgi, en de meeste die mij kennen of mijn blog al langer lezen zullen dat wel weten. Helaas ben ik allergisch voor honden, en is het dus niet zeker of ik later wel een hond kan nemen. Toch ga ik er me er voor proberen te laten behandelen als dat kan, want ik zou zo graag met mijn vriend later een corgi willen. 

Met de anime van One Piece ben ik nog geen eens helemaal bij, laat staan met de manga! Toch wil ik dat doen, omdat in de manga sommige dingen uitgebreider staan beschreven of anders gebeuren dan in de anime. Ik ben echt een grote fan van One Piece, het is ook mijn eerste echte anime. 

Eigenlijk luister ik niet zo veel naar HIM en ken ik maar een paar liedjes. Toch lijkt het me speciaal om ze live te zien, waarom weet ik niet zo goed. De zanger kan ook gewoon zo goed zingen. 

Ook dit is zo'n ik weet niet precies waarom ik dit wil iets. :') Het lijkt me gewoon heel speciaal om een keer naar dat huis te gaan en weet ik veel, na te denken over het leven of zo. 

Dit wil ik zoooo graag! Mijn vriend heeft dit keer op school gedaan en daar ben ik echt jaloers op haha. Helaas ben ik nooit echt in de gelegenheid te komen om dit te doen, hopelijk gebeurt dat eens. 

Deze kwam ik tegen en ik vond het zo'n goede. Ik weet geeneens meer waar ik overal een account heb, maar toch. Dit is echt belangrijk om af en toe te doen. Ik ben in het verleden eens gehackt (best een drama, politie erbij en zo, je durft niet meer op internet blabla) en dat is echt geen pretje. 

Sowieso dat ik uit het dorp wil verhuizen waar ik nu woon. Ik ben hier heel fijn opgegroeid, maar echt wel toe aan iets nieuws. 

En die nieuwe plek zou ik dan ooit wel met mijn vriend willen ontdekken. :) Samenwonen is nu nog niet echt aan de orde, maar ooit gaat het gebeuren, en soms kan ik echt niet wachten. 

Dit wil ik ook al lang met mijn vriend of met vriendinnen doen, maar het komt er maar niet van. Lekkere hapjes, mooi weer, gezelligheid, ik heb er nu al zin in. :)

Dit lijkt me echt geweldig om te doen, maar dan in de vorm van een doos met een brief er in en met allerlei andere spulletjes en frutseltjes. Zo kan ik zien wat ik tien jaar geleden leuk vond en mee bezig was. Ik moet hier echt een keer tijd voor maken!

Henna tattoo's vind ik ontzettend mooi om te zien, en ik zou er heel graag ook eens eentje op mijn hand en arm willen hebben. Ik ben echt heel benieuwd hoe dat eruit komt te zien, want ik heb een behoorlijk lichte huid. :)

Ooit, ooit wil ik mijn haar in een aparte kleur, en dan het liefst turquoise. Ik vind dat zo mooi! Helaas is mijn haar vrij donker (kwart Indonesisch hé xD) en gaat het veel moeite kosten om dat mooi te bleken en te verven. Ik ben bang dat mijn haar er helemaal aan gaat, en dat vind ik zonde. Toch blijft dit op mijn bucket list staan, wie weet ooit.  

Toen ik over de brug in Keulen liep met allerlei slotjes eraan met namen van geliefden erop keek ik mijn ogen uit. Ik had echt nog nooit zoiets gezien. Dit wil ik zeker eens met vriend doen, super romantisch haha.

Dit was mijn bucket list! Echt leuk om doelen voor jezelf op te stellen, ik ga er zeker nog meer opzoeken. :)

xoxo!