Pagina's

maandag 11 februari 2013

Tsunacon~! Verslagje + foto's :)

Gisteren was het eindelijk dan zover, Tsunacon! Samen met mijn vriend ging ik er heen. Ik ging
gecosplayed als Wendy Marvell uit Fairy Tail. Ik vond het erg spannend, maar ook heel leuk. Klik verder voor meer foto´s!

Na ´s morgens drie kwartier in de koude, koude rij te hebben gestaan, mochten we eindelijk naar binnen! Nadat ik mijn cosplay en pruik had gefatsoeneerd, gingen we naar het optreden van Adanai :) Een goede vriendin van mij, Felicia, speelt daarin gitaar n.n Het optreden was awesome!



Daarna gingen we naar de activiteiten ruimte, waar een stand stond waar Magic the Gathering kaarten werden verkocht. Samen met mijn vriend heb ik wat goede kaarten uitgezocht, ik ga namelijk beginnen met een blauw/zwart deck. Uiteindelijk heeft mijn vriend ook een deck builder's toolkit voor me gekocht, echt zooo lief! Heb nu 300+ kaarten, en kan nu echt aan de slag met Magic the Gathering  :) /geek mode 





 De box! Ben er echt heel blij mee :) Hier heb ik alle kaarten al uitgepakt, maar oorspronkelijk zaten er 4 booster packs in en 4 pakjes kaarten in plastic folie. Ook zit er een uitleg bij over het spel, maar daar heb ik mijn vriend voor. ;D

Deze booster packs zaten erin. Niels en ik hebben die samen uitgepakt op de conventie, omdat we zo nieuwsgierig waren n.n


Deze kaarten had ik zelf nog gekocht.

Inmiddels was het alweer een uur of 1, en was het tijd om te lunchen. Niels en ik namen allebei sushi!

Na de lunch gingen we de dealer room in. Heb niet zo veel gekocht, alleen een goodiebag bij MostCutest. :) Dit zat erin:

Super leuk! Vind vooral het schriftje erg schattig :)

Verder hebben we 's middag vooral een beetje rondgehangen, met vrienden gekletst en ik heb nog wat foto's laten maken bij de Nozlan photobooth. Die foto's staan helaas nog niet online. Rond 5 uur had ik een Fairy Tail fotoshoot met alle Fairy Tail cosplayers aanwezig op de con, maar de meeste foto's daarvan moeten ook nog online komen.

's Avonds aten Niels en ik op de conventie. Niels had weer sushi (sushi overdose? xD) en ik nam een bento box, die ik erg lekker vond. 


En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.. Heb echt een leuke dag gehad!

Nog wat foto's van mijn cosplay. Heb er nog niet zo veel, maar er komen er vast nog meer online de komende week. :)
Het jurkje, gemaakt door een vriendin van mijn moeder. Zo mooi gemaakt, echt prachtig! Ben er heel blij mee. Ga zeker Wendy vaker cosplayen, anders zou het zonde zijn. :)

Groepsshot, ik helemaal links. :)

Een kleinere groepsshot, ik in het midden. 

xoxo!