Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Shoplog: Action en Amazing Oriental

Vandaag heb ik met mijn mama geshopt in Utrecht Zuilen bij de Amsterdamsestraatweg. We zijn onder andere bij de Action en Amazing Oriental geweest, en daar heb ik wat leuke dingetjes gekocht. Het was echt weer eens zo'n dag dat er ineens weer hele leuke dingen bij de Action waren. xD Dit zijn mijn aankopen:

Action
- Kapperschaar, omdat ik vaak zelf mijn pony bijknip. €1,69
- Deze kleur oogschaduw gebruik ik vaak (wel van een ander merk), dus deze wilde ik ook wel eens proberen. €0,69
- Deze Pantene Leave-in Spray zag ik wel eens op de blog van Tara en Larissa terug komen, dus ik was er wel nieuwsgierig naar. :) €1,59

- Fondant uitstekers in vlinder vorm. Deze wilde ik al heel lang kopen op eBay, maar het kwam er nooit van. Nu zag ik ze dus liggen bij de Action en ik gooide ze meteen in mijn mandje haha. Mijn mama is dol op vlinders, dus ik ga voor haar verjaardag vlinder cupcakes maken. :) €1,59
- Schattig strooisel in Valentijn thema. Ik ben dol op roze en hartjes, ik kon het dus niet laten liggen. :') €0,89

Hier zie je de uitstekers nog wat beter, en de andere strooisels die in de verpakking zitten. :)

Ik wilde al een tijdje een oliebrander, en ik vond deze erg leuk! Hij kostte 99 cent en de 'soy scents' waren 65 cent. 

Foodss! Ik kom volgens mij nooit de Action uit zonder voedsel te hebben gekocht. xD De pinda pepsels waren 74 cent en de Kinder chocolade was €1,04.

Tot slot wat scrapbook frutseltjes, omdat ik de strikjes zo cute vond. Dit zakje kostte 75 cent. 

Amazing Oriental
- White Rabbit snoepjes zijn zoo lekker. 
- Aardbei/Pandan cakejes voor maar 25 cent per stuk. Omnomnom >3<

Noooooodles! Dit zijn echt mijn favoriete noodles. 1 euro per bakje!

Fernandes en Mountain Dew neem ik altijd mee haha, en het rechter pakje is bubble tea. :)

xoxo!