Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Essence nieuwe producten wishlist~

Sinds deze week liggen de nieuwe producten van Essence in het schap. Helaas zitten de meeste spullen in het tweede schap van Essence, zodat het bij mij in het Kruidvat niet verkrijgbaar is. Desondanks zitten er wel hele leuke spullen bij, en heb ik even een wishlist gemaakt. Zoals gewoonlijk vooral nagel spullen haha. 


1. Stay Matt Lip Cream 01 Velvet Rose. Ik ben wel benieuwd naar hoe matte lip cream bij mij staat, en deze kleur vind ik erg cute!
2. Essence Gel Tint 01 Hot Red. Okee eerlijk, deze zou ik al alleen kopen voor de verpakking. En ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar het jelly effect. 
3. I Love Pink Jumbo Eyeliner Pen. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat Essence mijn favoriete liquid eyeliner uit het assortiment heeft gehaald, namelijk die van I Love Extreme. Die bleef zo goed zitten! Misschien is dit een goede vervanging, ook al is dit geen liquid eyeliner.
4. Frame for Frame Wimperlijm. Ik draag al heel lang geen nepwimpers meer, maar toch ben ik wel benieuwd naar de werking van deze. 

5. Make-up Sponge. De nep Beautyblender/Perfect Blending Sponge van eBay was niet zo'n succes, dus ik ben benieuwd of deze van Essence wel goed is. Ik betwijfel het, maar wil het wel graag testen.
6. All About Matt Fixing Compact Powder. Na het opbrengen van mijn BB Cream glimt mijn huid altijd een beetje, daarom poeder ik het altijd even af. Ik ben dus wel benieuwd naar wat deze doet. 
7. Match2Cover! Cream Concealer. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede concealer, en wellicht is deze dat. Ook een erge dowant!

8. Colour & Go 146 That's What I Mint! Gewoon een mooi kleurtje die ik aan mijn nagellak collectie wil toevoegen. Want ik heb natuurlijk nog niet genoeg nagellak. /sarcasm
9. Nude Glam 08 Peach & Cream. Zelfde als bovenstaand, een mooi kleurtje die ik graag wil hebben.
10. Nail Art Decoration Kit. Mijn nail art spulletjes koop ik meestal op eBay, veel goedkoper, maar dit setje wil ik wel hebben vanwege de schattige strikjes. (Zie het middelste zakje).
11. Nail Art Magneet Pen. Ik vind magneet nagellak best leuk, maar het lijkt me veel leuker om eigen vormpjes op je nagels te creĆ«ren op die manier. Met deze pen kan dat. :)
12. Nail Art Special Effect Topper 15 Glitter On Me. Ik hou van glitter topcoats, dus deze wil ik zeker hebben. 
13. Nail Art Special Effect Topper 16 Cool Breeze. Deze ziet er ook mooi (en origineel!) uit, dus ik zou deze ook graag aan mijn collectie willen toevoegen.

Zo, hele wishlist, en ik ga vast en zeker niet alles kopen, maar toch vind ik het leuk om even de nieuwe Essence producten door te snuffelen. :) Er zitten toch altijd weer dingen bij waarvan ik denk, hebben!

Gaan jullie iets kopen van de nieuwe producten van Essence?

xoxo!