Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

Room details~

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van mijn kamer liet zien, en aangezien er weer wat spulletjes zijn bijgekomen (maar ook verdwenen) leek het me leuk om weer over mijn kamer te bloggen. Dit keer niet in de vorm van een '40 things in my room' post, maar in een room details post. :)



Op eBay had ik stickers gekocht met mondjes, oogjes e.d. en die ben ik toen op gaan plakken op plekken in mijn kamer. Waaronder het lichtknopje!

Maneki Neko en zijn mini-me! Allebei gekregen, want alleen dan brengen ze geluk. ;D Lol. Alleen jammer dat ze hun linkerpoot omhoog houden wat betekend dat de winkeleigenaar veel geld gaat verdienen. Geen grapje. 

Nog meer stickers! Dit keer bij de knop van mijn kast. 

Lucky Stars, leeg flesje Ramune en Japanese candyy. 

Hetzelfde hoekje, maar nu ook met Luffy op de foto. 

Het stukje op de vensterbank waar de kaarten staan die ik van mijn vriendje heb gehad. n.n Plus 2 foto's, 1 in een kapot fotolijstje. xD

Chopper plushies!

Mijn favoriete armbandjes op dit moment! Die met die vleugels is het nieuwst, die heb ik van mijn vriend gehad voor ons 4 jaar samen zijn. :)

Magneetjes aan mijn verwarming!

Mijn haar producten + deo en nagellakremover. Ik heb echt 3 conditioners haha, maar ze werken goed. 

Mijn spaarpotje, die ik laatst geplunderd heb haha. 

Box met knutsel spullen, papier, stiften etc. Sommige dingen passen niet in de box, dus leg ik ze er boven op. xD 

Mijn magic deck, waar ik erg trots op ben hehe. Het is natuurlijk wel een enorm beginners deck, maar ja, dat ben ik ook. ;) Gelukkig krijg ik veel hulp van mijn vriend, en ik word er steeds beter in.

xoxo!