Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

UFO catchers ~

Ik weet het zeker, als ik (ooit een keer) naar Japan ga dan gaat al mijn geld op aan de UFO catchers (grijp machine), die je kunt vinden in arcade hallen. Elke keer als ik foto's zie van UFO catchers dan wil ik daar gewoon voor staan, want omg, er zijn zulke schattige en leuke dingen te vinden. Ook veel One Piece spulletjes <3


Kapibarasan! <3

Sonic x Hello Kitty en links Hatsune Miku. : 3

Video van iemand die een prijs wint bij een UFO catcher :)

Nu duurt het nog even voordat ik naar Japan ga, en hoewel ik wel eens op Ebay zocht naar UFO catcher prijzen, vond ik vaak niet zo veel.

Totdat ik via Jasmine Blu deze shop zag:


Deze shop is van een meisje die in Japan woont (tijdelijk) die prijzen wint bij de UFO catchers en ze verkoopt via haar shop. Dit was serieus echt de shop waar ik op zat te wachten.. Omg~ Ik was eerst bang dat ze alles heel duurt zou verkopen, maar dat valt echt wel mee!

Dit is mijn eerste aankoop:
Laboon van One Piece <33 Ik heb de linker gekocht! Zijn kaak kan heen en weer bewegen, echt zo cute. 

Maar ze verkoopt nog veel meer schattige spullen uit UFO catchers:
Alpacasso sleutelhanger voor $4,50. Oooit wil ik nog een Alpacasso plush, zo lief!

Chopper sleutelhanger voor $4,50. Ik zat te twijfelen om deze ook te kopen, maar vond hem net iets te glossy haha. Alsnog wel cute :3

Kapibarasan sleutelhanger voor $4,-. Kapibarasan is gewoon awesome haha. 

Donut Cats voor $6,-. How cute <3

De verkoopster heeft ook nog een Tumblr, waar je kunt volgen wat ze allemaal in de shop wilt of gaat zetten, en een kijkje achter de schermen. Helaas gaat ze over een paar maanden weer weg uit Japan en sluit deze shop dus ook.. Erg jammer, maar ik ben blij dat ik de shop op tijd ontdekt heb! Oja, verzendkosten naar Nederland zijn $2,50. 

xoxo!