Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Mijn favorieten op dit moment~!

Ook mij leek het leuk om een artikel te schrijven over mijn favorieten op dit moment. Niet alleen maar op beauty gebied, maar gewoon alle dingen die ik op dit moment gebruik en doe. Want hoewel ik het best druk op school doe ik nog best een hoop dingetjes voor mezelf gelukkig. :) Dit zijn mijn favorieten op dit moment!



Deze lipbalm heb ik van een vriendin voor mijn verjaardag gehad, en hoewel hij eruit ziet als en random lipbalm, vind ik hem toch heel fijn. Ik ben sowieso dol op watermeloen, en hij verzorgt mijn lippen goed. Vooral met het koude weer heb ik erg last van droge lippen. 

De laatste tijd ben ik weer dol op geurkaarsen, geurstokjes en soy scents. Ik hou gewoon van een lekker geurtje op mijn kamer! Deze twee brand ik het vaakst, de jasmijn soy scents van de Action en de kaneel geurkaars van de Xenos. 

Deze Pantene leave-in conditioner heb ik bij de Action gekocht en hij is echt superfijn. De onderkant van mijn haar is nogal droog vanwege mijn ombre, en deze is erg goed voor mijn haar. Bovendien ruikt hij super lekker, echt zo'n kappersgeur!

Je ziet misschien niet meteen wat dit zijn haha, maar dit zijn usamimi's! Je weet wel, die haarbanden met ijzerdraad erin. Het is de bedoeling dat je de uiteinden omhoog zet, zoals 2 konijnenoortjes (usa = usagi = konijn), maar ik doe ze gewoon plat. Ik droeg ze eigenlijk nooit, maar nu mijn haar best wel lang is vind ik het ineens leuk staan. :) 

Ja ook ik ben verslaafd aan Candy Crush! Ik speel het op Facebook want mijn telefoon is helaas niet compatibel met dit spel, maar het is alsnog leuk. Helaas zit ik nu al sinds zondag vast bij level 29.. 

Mijn favoriete lakje is natuurlijk Stay the Night van O.P.I! Ik ben echt dol op het liquid sand effect, ik vind het echt mooi. Ik hoop ook snel de Barry M lakjes met dit effect te kunnen bemachtigen!

xoxo~