Pagina's

maandag 8 april 2013

Ebay wishlist~!

Ik heb al een tijdje niks op eBay gekocht, en dat kwam vooral omdat ik de laatste tijd dingen vaak niet binnen kreeg. Dat werkt toch een beetje demotiverend. Ik kreeg meestal wel mijn geld terug, maar goed, je wilt gewoon het item hebben wat je hebt besteld. Toch ben ik de laatste tijd weer op eBay te vinden en vond ik weer wat leuke items. Dit is mijn wishlist op dit moment + sommige items heb ik al besteld. 



Deze panty wil ik echt al heel lang, ik vind hem zo tof. Toch vond ik het een beetje nutteloos om hem te bestellen, omdat het nog veel te koud was. Nu het weer eindelijk wat warmer begint te worden, heb ik hem besteld, voor maar $2,28! Link

Ik vind dit figuurtje van Luffy als kind zo schattig! Ik wil sowieso nog een figuurtje van Luffy als kind, heb er al een als volwassene. Dit figuurtje kost $10,44. Link

Op dit moment heb ik Angry Birds sloffen, maar ze beginnen een beetje te slijten aan de onderkant. Ik ga eerst kijken of ik dat kan fixen (de rest van de slof ziet er nog prima uit namelijk) en anders ga ik voor deze schattige Chopper sloffen! Ze kosten $18,41. Link

Ook wil ik al heel lang (al jaaaren) een kigurumi, maar het komt er steeds niet van om er een te kopen. Ik wist ook niet zo goed van welk figuurtje of dier. Na het kijken van Lilo & Stitch (die heb ik een paar weken geleden pas voor het eerst gezien) ben ik echt gek geworden op Stitch, en deze kigurumi vind ik daarom erg cute! Hij kost $23,-. Link

Deze borstel is speciaal voor je pruik, en die had ik echt wel nodig omdat ik mijn pruik altijd borstelde met mijn gewone borstel. En eigenlijk is dat echt slecht voor je pruik. Deze borstel had ik al besteld en is vandaag binnen gekomen. (Waar ik erg blij mee was, want hee, er kwam weer iets binnen van eBay :P). Ik heb de zwarte gekocht, want de roze is duurder en ik vind het onzin om meer te betalen voor een kleur in dit geval. :') De zwarte kost $2,39 en de roze kost $3,19. Link

Eigenlijk zocht ik naar sokken met een schattig gezichtje of printje, maar toen kwam ik deze van Darth Vader tegen en ik vind ze echt epic haha. Ze kostten $4,55. Link

Laatst kreeg ik het idee om kleine Triforce tekentjes op mijn nagels te maken, en deze steentjes zijn daar perfect voor. :) /nerd. Je kunt kiezen uit kleur en kwantiteit, dus de prijs is verschillend. Link

Voor mijn Wendy cosplay heb ik eigenlijk nog een Carla knuffel nodig, maar vorige keer kon ik op een of andere manier er geen vinden, ook niet op eBay. Ik liep op Tsunacon dus met Happy rond haha. Nu keek ik nog een keer op eBay en vond ik wel Carla knuffels. Deze vind ik erg schattig. :) Hij kost $18,99. Link

Deze heb je ook nog, maar ik denk dat ik die andere toch iets leuker vind! Deze kost $24,55. Link

xoxo!