Pagina's

donderdag 11 april 2013

Latest gets~!

Ik heb de afgelopen week weer wat dingetjes besteld, en ben met mijn mama wezen winkelen, waarbij ik weer wat leuke dingetjes heb gekocht. Het is niet heel veel, maar wel leuk om te laten zien in een post!



De webshop Cute is my name stopte er helaas mee, waardoor alles weg ging met 50% korting. Dat kon ik me natuurlijk niet voorbij laten gaan, en ik heb wat dingetjes besteld. 

Lucky Stars papier, kun je nooit genoeg van hebben! :D

Schattig Rilakkuma deco tape. 



En deze leuke stickers in de vorm van postzegels. Leuk als afsluitzegel van een envelop!

Verder heb ik dus geshopt met mijn mama in Maarssenbroek en heb wat leuke spulletjes gekocht:

Na alle reviews te hebben gelezen van de Camouflage Cream van Catrice wilde ik hem zelf ook heel erg graag hebben. Hoewel hij in Utrecht steeds uitverkocht was lag in Maarssenbroek het hele schap nog vol. Ik moet hem nog testen, maar ik heb hoge verwachtingen!


Bij de Takko zag ik deze leuke haarbandjes liggen. De laatste tijd draag ik weer vaker bandjes en dergelijke in mijn haar omdat ik dat nu mijn haar op de lengte is die wil erg leuk vind staan. 

Haha beetje kinderachtig, maar als ik in Maarssenbroek ben moet ik wat uit de grijpmachine halen. :') Ik had een watermeloen stuiterbal en een plastic geval met snoepjes. 

Noodles~! Ze waren weer eens op. 

And last but not least, snacks! :D Inmiddels is alles al weer op. Ik hou echt van die Mogu Mogu flesjes. 

xoxo!