Pagina's

zondag 14 april 2013

Boyfriend tag: Hoe goed kent mijn vriend mij?

Deze tag zag ik op de blog van Evelien, en hij leek me erg leuk om hem samen met mijn vriend in te vullen. Mijn vriend dacht daar alleen anders over haha, maar na een hoop zeuren hebben we hem toch samen ingevuld. n.n Ik heb niet alle vragen uit de tag gesteld, anders werd mijn vriendje helemaal gek.  
;D Haha. 

Ik heb de vragen gesteld en zelf erbij getypt terwijl mijn vriend vertelde, maar later kwam ik erachter dat mijn vriend ze zelf in had moeten vullen.. Tenminste dat lijkt zo als ik naar de ingevulde tags kijk van andere blogsters. Ach ja maakt niet uit.  Lees snel verder! :)

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar? 

Niels: Naar allemaal van die MTV programma's waar ik een hekel aan heb. Samen kijken we naar van die veilingsprogramma's, How to catch a smuggler, Family Guy en South Park.
Lisa: Haha klopt, ik kijk vrij vaak naar MTV, en dat vindt Niels echt helemaal niks aan. Soms zetten we  gewoon de tv aan en gaan we wat randoms kijken, zoals naar de programma's wat Niels zei. Op dit moment kijken we wel vast op zaterdag de Grote Improvisatieshow! 

Noem iets wat ze niet lust: 
Niels: Hmm, het enige wat ik nu kan bedenken is mosselen. Verder lust ik meer niet dan jij, je bent niet zo'n moeilijke eter. 
Lisa: Klopt ook, ik lust echt geen mosselen! Verder ben ik niet zo heel kieskeurig, sommige dingen vind ik wat lekkerder dan andere dingen, maar er zijn weinig dingen die ik echt niet lust. 

Jullie zijn uit eten, wat besteld ze te drinken? 
Niels: Iets simpels als ijsthee of zo. Ik weet niet, vind het ook niet zo boeiend. Je onthoudt toch alleen dat je sushi hebt gegeten (als we uit eten gaan is het altijd sushi haha), ik zit niet de hele avond naar je drankje te staren. 
Lisa: Haha nou, ijsthee bestel ik eigenlijk nooit in een restaurant, maar ik kan begrijpen dat Niels het niet weet. Ik bestel namelijk altijd wel wat anders, ligt eraan waar ik zin in heb. De vorige keer dat we sushi aten had ik een cassis bui. 


Wat is haar schoenmaat?  
Niels: Geen 40 in ieder geval, stuk daaronder. We hebben het niet zo vaak over schoenmaten, 36 of zo?
Lisa: Jaaa, ik heb maat 36! Haha 'we hebben het niet zo vaak over schoenmaten'. 

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?  
Niels: *Kijkt kamer rond* Van alles, je kamer ligt vol met dingetjes. Knuffels, One Piece dingen, foto's. Magic kaarten, al ben je daar nog niet echt mee begonnen. NAGELLAK!
Lisa: Haha ik heb wel veel spulletjes op mijn kamer, maar dat betekent niet dat ik iets spaar. Ik spaar eigenlijk niet echt iets. Niet bewust dan. Ja, geld. :') En Magic kaarten wellicht in de toekomst. Heb er dit weekend wel weer wat besteld haha. En ik heb inderdaad echt veel nagellak, iets wat Niels nog altijd verbaast. 

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon: 
Niels: Eten is lastig, als het drinken zou zijn dan zou ik zeggen Mountain Dew. Ik denk allerlei soorten snoep, je besteld altijd een heel assortiment aan dingen. Je eet niet vaak dezelfde dingen, je probeert juist heel veel. 
Lisa: Tis dat het super ongezond is, anders zou ik inderdaad elke dag Mountain Dew drinken. :') Ik bestel inderdaad wel eens een uitgebreid assortiment bij USfoodz haha, en ik probeer inderdaad graag dingen uit. 



Wat is haar favoriete muziek?  
Niels: Is erg veranderd in de loop der jaren. Eerst veel Green Day, en nu Koreaanse Pop volgens mij. 
Lisa: Klopt, maar ik luister niet alleen naar Koreaanse Pop. Ook naar J-pop, anime liedjes, top 40, Zedd, Nero etc, etc. 

Wat doe jij waarvan ze zou willen dat je het niet doet?   
Niels: Irritant doen met de knuffels. 
Lisa: Haha daar kan ik me inderdaad soms best aan ergeren. Ik heb wat knuffels op mijn bed liggen en daar kan Niels soms best irritant mee doen haha. Ach ja, ergens vind ik het ook wel weer grappig. Ik erger me ook wel eens aan andere dingen hoor, maar je hebt gewoon dingen te accepteren in een relatie. :3 

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet? 
Niels: Ik zou het echt niet weten, volgens mij vind je alle soorten taart wel lekker. 
Lisa: Nouuu, ik vind niet alle soorten taarten lekker hoor! Maar wel heel veel. Ik heb wel een favoriet, namelijk kwarktaart. En trouwens, meestal bak ík de taarten haha. 


Wat zou ze uren kunnen doen? 
Niels: Weinig. *Lacht* Over het algemeen vind je al snel iets niet leuk meer. Nou ja, One Piece kijken hou je meestal wel langer vol dan andere dingen. 
Lisa: Haha ik heb inderdaad echt een hele hele hele korte aandachtsboog. Maar sommige dingen kan ik wel uren doen hoor. Zoals One Piece kijken inderdaad, of een echt goede game spelen. En natuurlijk tijd spenderen met Niels. :3

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?  
Niels: Pfff, je bent niet echt de meest sportieve persoon. Zumba en Para Para of zo? 
Lisa: Ik moet toegeven dat ik inderdaad niet de meest sportieve persoon ben haha. Ik doe af en toe Just Dance en that's it. Zumba en Para Para heb ik inderdaad gedaan, maar ik heb vroeger ook nog wel een aantal jaar op dansen gezeten. (Toen ik dat zei wist Niels dat ook weer haha). 

xoxo!