Pagina's

donderdag 18 april 2013

Mededeling~

Hoi iedereen!

Ik heb de laatste tijd weinig gepost. Eerst kwam dat door de drukte, maar de laatste tijd vooral door weinig motivatie. Ik weet niks om te bloggen, en als ik dingen verzin om te bloggen dan voelt dat meestal geforceerd aan. Alsof het moet. 

Bovendien wil ik wel outfit foto's maken en filmpjes, dat lijkt me ergens wel heel leuk, maar ik heb er gewoon niet de tijd en de middelen voor. Ik kan er wel tijd voor maken en de middelen ervoor vinden, maar ik twijfel erover of het dat wel waard is. Bloggen levert me de laatste tijd niet meer zo veel plezier op. 

Daarom heb ik besloten niet meer te bloggen. Ik wil dat bloggen een hobby voor me is, en de laatste tijd is het dat niet meer. Dus waarom zou ik dan nog iets doen wat ik niet leuk vind? Ik weet niet zeker of ik nooit meer ga bloggen, wellicht heb ik over een paar maanden weer enorm zin om te bloggen. Maar voor nu even niet. Ik vind het wel heel jammer, omdat ik het al sinds 2009 doe. 

Tot misschien een volgende keer. ;)

xoxo~

3 opmerkingen:

AnouschAttack zei

Super jammer! Maar ik snap het wel. Als je moet forceren om artikelen te schrijven. Kan je beter even een pauze nemen. Misschien zie ik je nog terug :) heel erg bedankt voor de leuke artikelen ik las ze altijd met veel plezier!

Lemony zei

Aw dankjewel! :D

Sann zei

Hey ^^,

I love your blog and I nominated you for the "Liebster Award". Read more about it on my blog Piixel Ik weet dat je niet veel meer blogged maar dacht ik kan het proberen :) vond je blog altijd heel leuk so.

- Sann