Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Primark + Cool Cat aankopen (+ een nagellakje :3)

Hi!

Vandaag was mijn laatste vakantiedag.. Morgen weer naar school! In mijn nieuwe rooster ben ik elke maandag vrij, heel erg fijn!

Vandaag ben ik gaan winkelen met een vriendin bij de Primark en we zijn ook nog langs andere winkels geweest in het Alexandrium. Dit zijn mijn aankoopjes:

Cool Cat
- Baseball vestje, zit tot mijn middel. Love it! 
€34,95


Primark
- Schoentjes €4,-
- Wattenschijfjes €1,-
- Kniekousen € 3,-

- Zwart shortje €1,- [Sale]
- Lang riempje met ster buckle €2,-



- Portemonnee €5,-
Ik vind deze portemonnee echt zo geweldig ;-; Van de voorkant lijkt het net zo'n schattig portemonneetje, maar aan de achterkant zit nog een rechthoekig gedeelte waar je je pasjes in kwijt kunt. 


Kruidvat
- Essence nagellakje, €1,79
Dit nagellakje heeft echt zulke mooie glitters. Wilde al een tijdje een nagellak met verschillende groottes en kleuren glitters. :)

xoxo!

1 opmerking:

Maria zei

die nagellak is cool ;3
leuke blog trouwens

-xxx-