Pagina's

maandag 3 december 2012

Hot Chocolate Sticks~

Hi!

Laatst zag ik bij het Kruidvat deze leuke verpakking liggen. Zonder eigenlijk te kijken naar wat het nou eigenlijk was, pakte ik het al uit het schap. Het bleek chocola op een stokje te zijn, waarmee je warme chocomelk krijgt als je het door de warme melk roert. Ik wilde dit al een tijdje proberen, dus ik nam ze meteen mee. Ze waren er ook nog in de smaak puur, dit is melk.




Op een gezellige zaterdagavond gingen mijn vriend en ik deze testen. Lekkere warme chocolademelk tijdens een film! Tenminste, we moesten nog maar kijken of het lekker was.. 

Zo zien ze er uit, erg leuk! Ik bedacht me meteen dat ik zelf ook wel zoiets een keer kon maken, met een ijsklontjesvorm of zo. Eens kijken of dat lukt, en dan zet ik natuurlijk een tutorial op mijn blog!


De bedoeling was dat je niet zo veel melk in de beker moest doen (je moet immers nog met die chocola roeren), maar na een 'zo weinig melk?? :(' opmerking van mijn vriend deden we er nog wat bij. Daarna in de magnetron voor 1 minuut op 600 watt, maar uiteindelijk kan dat wat langer. Leerzaam voor de volgende keer. 



Nu is het een kwestie van roeren! Mijn vriend had wat beter geroerd dan ik, waardoor ik wat stukjes in mijn chocomelk had. En als er een ding is wat ik haat, dan zijn het stukjes in mijn drinken. Goed roeren dus!

En zo ziet het er dan uiteindelijk uit! Ik vond het best lekker, ondanks dat het nog wat warmer had gekund, en ik nog beter had kunnen roeren. Maar ik heb nog twee stokjes, dus volgende keer beter. :)

Een verpakking bevat 4 stokjes en kost €1,99 bij het Kruidvat. Het is een tijdelijk product, dus het kan zijn dat het al uitverkocht is. 

xoxo!