Pagina's

woensdag 5 december 2012

Leuke dingen in december


December is echt mijn favoriete maand, en die mening deel ik denk ik met velen. Niet alleen is er Kerst en Oud&Nieuw, maar ben ik ook jarig deze maand. Ook vind ik december gewoon gezellig, het heeft gewoon wat. Naar deze dingen kijk ik uit om in december te gaan doen. 


1. High Tea
15 december ben ik jarig, en word ik alweer 21 jaar. Normaal nodig ik altijd mijn familie en vrienden uit voor een gezellig avondje met een stukje taart, hapjes enzovoort. Dit keer wilde ik het anders aanpakken, ik ga namelijk een high tea geven! Ik hou van bakken, dus ik ga bijna alles zelf maken. Het wordt een hoop werk, maar gelukkig helpt mijn lieve vriendje me. Heb er erg zin in!

2. Spelen in de sneeuw!
Ik vind de sneeuw erg leuk, en ik kan echt niet wachten tot het weer sneeuwt! Ik vind het zo romantisch haha. Ik hoorde dat er aankomende vrijdag een dik pak sneeuw gaat vallen, dus ben benieuwd. Het enige nadeel vind ik dat de treinen altijd uitvallen door de sneeuw, dus ik hoop dat ik vrijdag nog naar huis kan van stage. 

3. Kerstmis
Deze is wel een beetje obvious, maar ik vind Kerst echt een van de leukste feestdagen. Misschien wel de leukste. Lekker gourmetten en gezellig samen zijn. Bij mij  thuis doen we niet aan cadeautjes, maar bij mijn vriend wel, en dat vind ik altijd erg leuk en gezellig. Dit jaar hopelijk een witte kerst?

4. Warme chocolademelk
Ik vind warme chocolademelk echt superlekker, vooral als het koud is buiten. Lekker onder de warme dekens genieten van een kop warme choco. In mijn laatste post kon je zien dat ik warme chocolademelk had gemaakt met een chocolade blokje, maar gewoon chocolademelk opwarmen is ook hartstikke lekker. 

Gaan jullie nog leuke dingen doen in december?

xoxo~